טקסט הודעת פורום
| 4/5/2006 9:55:00 PM |
|
נושא: לאיזהו מטרה? תאריך: 4/5/2006 9:55:00 PM
מחבר/ת: דניאל אלכסייב
איזה סגנון רכיבה אתה רוכב.....?! המנגוס יותר לסטרייט/אורבן,והצמפריה בהרבה יותר חזקות לאורבן וסטרייט והם גם מיועדות לדרופים וכל מיני כאלה,החלטה שלך
|
חזרה לפורום |
|
|