נושא: שאלה לגבי החלפת ציר מרכזי תאריך: 4/5/2006 10:51:00 PM
מחבר/ת: eli harpenes
יש לי אופני IRONHORSE ROUGE וכנראה שהציר המרכזי הלך. דבר ראשון איך אני יודע אם זה ציר עגול או מרובע, חלול או לא, (אני יודע שהוא של TRUVATIV) והאם זה משנה מה יש בפנים אם אני הולך אולי כבר להחליף את כל הקראנק? אודה לך אם תוכל לעזור לי לדעת מה יכול להתאים לי (אני יכול להשיג קראנק LX קומפלט מהדור הישן)
|