הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2006 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eli harpenes עם תוכן  שאלה לגבי החלפת ציר מרכזי
נושא: שאלה לגבי החלפת ציר מרכזי תאריך: 4/5/2006 10:51:00 PM
מחבר/ת: eli harpenes

יש לי אופני IRONHORSE ROUGE וכנראה שהציר המרכזי הלך. דבר ראשון איך אני יודע אם זה ציר עגול או מרובע, חלול או לא, (אני יודע שהוא של TRUVATIV) והאם זה משנה מה יש בפנים אם אני הולך אולי כבר להחליף את כל הקראנק?
אודה לך אם תוכל לעזור לי לדעת מה יכול להתאים לי (אני יכול להשיג קראנק LX קומפלט מהדור הישן)


חזרה לפורום