טקסט הודעת פורום
| 4/5/2006 11:00:00 PM |
|
נושא: קפיץ או אויר תאריך: 4/5/2006 11:00:00 PM
מחבר/ת: דניאל ישראל
יהודה תלוי מה סיגנון הרכיבה שלך בולם אויר נוטה להיות יותר קשה לקראת סוף המהלך שלו הרבה יותר מבולם קפיץ. לעומת זאת בולם קפיץ יהיה יותר נעים לאורך כל המהלך שלו אבל הוא גם יהיה כבד יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|