טקסט הודעת פורום
4/6/2006 2:18:00 PM
זהר
תודה ירון
נושא:
תודה ירון
תאריך:
4/6/2006 2:18:00 PM
מחבר/ת:
זהר
מתכנן לעשות את המסלול כבר בשבוע הבא. מקווה שיהיה כיף.
זהר
חזרה לפורום