הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2006 2:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זהר עם תוכן  תודה ירון
נושא: תודה ירון תאריך: 4/6/2006 2:18:00 PM
מחבר/ת: זהר

מתכנן לעשות את המסלול כבר בשבוע הבא. מקווה שיהיה כיף.

זהר


חזרה לפורום