הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2006 10:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט specialized עם תוכן  גלגלים
נושא: גלגלים תאריך: 4/7/2006 10:38:00 PM
מחבר/ת: אביב להט specialized

שלום!
אני רוכב XC שאוהב רכיבות ארוכות יש לי specialized epic disc 2003 משודרגות בצורה יפה מאוד ומשקל כבד מאוד בגלל הגלגלים שלהם(שמתי עליהם גלגלים אחרים והרכיבה פשוט יותר זריזה ויש פחות איבוד כוח). אני מעוניין לשדרג את הגלגלים שלי לסט גלגלים Shimano XT disc הייתי מעוניין לקבל חוות דעת עבור אותם סט הגלגלים הזה ומה מחירו.
תודה



חזרה לפורום