נושא: גלגלים תאריך: 4/7/2006 10:38:00 PM
מחבר/ת: אביב להט specialized
שלום! אני רוכב XC שאוהב רכיבות ארוכות יש לי specialized epic disc 2003 משודרגות בצורה יפה מאוד ומשקל כבד מאוד בגלל הגלגלים שלהם(שמתי עליהם גלגלים אחרים והרכיבה פשוט יותר זריזה ויש פחות איבוד כוח). אני מעוניין לשדרג את הגלגלים שלי לסט גלגלים Shimano XT disc הייתי מעוניין לקבל חוות דעת עבור אותם סט הגלגלים הזה ומה מחירו. תודה
|