נושא: שתי שאלות תאריך: 4/8/2006 1:18:00 AM
מחבר/ת: גבי
1. תסתכל במקום שהכבל של המעביר מתחבר לגריפ/שיפטר בכידון יש מן קונוס פלסטיק שניתן לסובב. זה מותח/משחרר כבל. תכוון בעדינות (לא יותר מ 1/4 סיבוב כל פעם ותזכור לאיזה כיוון סובבת, כך שאם אתה צריך להחזיר אתה יודע לאן). 2. אם יש לך שמיניות בדיסק עצמו (ולא מדובר בגלגל לא ממורכז) - תחליף דיסק. מה שלא תעשה תקבל מגע לא אחיד ברפידות.
|