נושא: שאלה בקשר לבעיית הילוכים תאריך: 4/9/2006 2:19:00 PM
מחבר/ת: חני ברקוביץ
אני רוכב מתחיל ויש לי אופני v שוטות של טייפון לבינתיים ויש בהם קטע מוזר ומעצבן מאוד עם ההילוך הקידמי יש לו 10 קליקים לשלושה גלגלי שניים ! אני ממש לא מבין את זה ובטוח שג אתם לא אז השאלה שלי היא האם אני יכול לסדר זאת על ידי כיוון הילוכים? :D
|