הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2006 2:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חני ברקוביץ עם תוכן  שאלה בקשר לבעיית הילוכים
נושא: שאלה בקשר לבעיית הילוכים  תאריך: 4/9/2006 2:19:00 PM
מחבר/ת: חני ברקוביץ

אני רוכב מתחיל ויש לי אופני v שוטות של טייפון לבינתיים ויש בהם קטע מוזר ומעצבן מאוד עם ההילוך הקידמי יש לו 10 קליקים לשלושה גלגלי שניים ! אני ממש לא מבין את זה ובטוח שג אתם לא אז השאלה שלי היא האם אני יכול לסדר זאת על ידי כיוון הילוכים? :D


חזרה לפורום