טקסט הודעת פורום
| 4/10/2006 12:50:00 AM |
|
נושא: בן או בת זוג לרכיבת קרוס קאונטרי תאריך: 4/10/2006 12:50:00 AM
מחבר/ת: אביב להט specialized
שלום! הייתי מעוניין לרכב עם בן או בת זוג שפחות קרוס קאונטרי ביער בן-שמן אני מכיר את היער טוב מאוד אני רוכב בו כבר 4 שנים ברציפות. תשאירו הודעה עם מספר טלפון ואני יחזור אליכם. אביב
|
חזרה לפורום |
|
|