נושא: בולם קדמי לקרוס-קאונטרי תאריך: 4/11/2006 10:28:00 AM
מחבר/ת: דניאל ישראל
הי אביב מספר נקודות למחשבה 1 אם אתה רוכב טכני טוב והשליטה שלך באופניים טובה אז נושא קשיחות הצד אולי קצת פחות רלונטי לגביך 2 מישקל 3 אופי הבולם אז ככה הFOX יותר קשיח מהSID זאת אומרת יותר קל יהיה לשמור על קו נבחר בשטח עם הFOX בעליות יהיה יותר קל עם הSID ידועה שהSID אחד הבולמים הנעמים לרכיבה בגלל טכנולוגית שני הקפיצים תא חיובי ותא שלילי לעומת זאת ב-"לתת בראש" הFOX יתן תחושה טובה יותר. יש שאלה נוספת מישקל הרוכב אם אתה קל אז נושא הקשיחות אולי פחות רלונטי
|