טקסט הודעת פורום
| 4/11/2006 5:29:00 PM |
|
נושא: חישוק velocitty Aerohead At vs DT 4.1 תאריך: 4/11/2006 5:29:00 PM
מחבר/ת: דני
איזה חישוק עדיף לרכיבת XC?האם לחישוק velocity יש עיניות כפולות? לגלגל אחורי האם עדיף 36 שפיצים או 32? והאם אפשר למצא נאבה אחורית טובה עם מיסבים סגורים? תודה מראש :)
|
חזרה לפורום |
|
|