הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2006 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני עם תוכן  חישוק velocitty Aerohead At vs DT 4.1
נושא: חישוק velocitty Aerohead At vs DT 4.1 תאריך: 4/11/2006 5:29:00 PM
מחבר/ת: דני

איזה חישוק עדיף לרכיבת XC?האם לחישוק
velocity יש עיניות כפולות? לגלגל אחורי
האם עדיף 36 שפיצים או 32? והאם אפשר למצא
נאבה אחורית טובה עם מיסבים סגורים?
תודה מראש :)


חזרה לפורום