טקסט הודעת פורום
4/11/2006 9:47:00 PM
אורי ספקטור
חישוקים....דני
נושא:
חישוקים....דני
תאריך:
4/11/2006 9:47:00 PM
מחבר/ת:
אורי ספקטור
שלום יש יותר שם לדי טי 4.1 גם נאי ורצה כזה
נאבה יש לי נאבה כריס קינג טיטניום מיסבים סגורים !
חבל על הזמן!! מומלץ בחום רב
אורי..
חזרה לפורום