הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2006 9:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  חישוקים....דני
נושא: חישוקים....דני תאריך: 4/11/2006 9:47:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור

שלום יש יותר שם לדי טי 4.1 גם נאי ורצה כזה
נאבה יש לי נאבה כריס קינג טיטניום מיסבים סגורים !
חבל על הזמן!! מומלץ בחום רב
אורי..


חזרה לפורום