טקסט הודעת פורום
| 4/13/2006 6:06:00 PM |
|
נושא: לא קריטי אבל חבל תאריך: 4/13/2006 6:06:00 PM
מחבר/ת: דן דן
הנאבה גמרה את המיסבים וצריך להחליפם. מה שאתה שומע זה מיסב גמור. אם הוא מיסב פתוח ולא תחליף יתפתח לאיטו חופש ולבסוף הבלאי של המיסב יגמור את הנאבה. אם זה מיסב סגור אז המיסב לבסוף יפתח או התנגדות או חופש.
מוטב להחליף.
|
חזרה לפורום |
|
|