נושא: מחפש חות דעת על K2 Traide 5 תאריך: 4/13/2006 8:15:00 PM
מחבר/ת: אלכס ג.
אני מתעניין בהרכבת אופנים על בסיס Traide 5 שמגיע עם בולם אחורי Fox float AVA R. סגנון הרכיבה שלי הוא XC ושבילים אגרסיבי או בשם החדש All Mountaine. השאלה שלי היא: האם השלדה של K2 מתאימה ל XC מבחינת יצביות בעליות ארוכות (קדושים) ? אופציה נוספת שלי היא ה DEVINCI אבל החבילת איבזור שלהם היא די בסיסית והבולם הקדמי (Manitou Splice) קיבל ביקורות מחורבנות ב Mtbr.com
אז אודה על כל חוות דעת מלומדת - ושיהיה לכולם חג שמח.....
|