נושא: שלום לך תאריך: 4/13/2006 10:30:00 PM
מחבר/ת: משה סרור
אז ככה - אנחנו בין 2-3 שרוצים לצאת מאיזור ירושלים לכוון באר שבע במשך 2-3 ימים -שינה כניראה בשטח (לא סגור ) יציאה ביום שני או שלישי אם החברה האחרים מאכזבים אותי אני יוצא בכל זאת - מצידי לבד - לא פוחד בגדול אני מתכוון להיות על שביל ישראל כל הדרך - אז תיכתוב לי ביי צ´יקו
|