הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2006 10:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה סרור עם תוכן  שלום לך
נושא: שלום לך תאריך: 4/13/2006 10:30:00 PM
מחבר/ת: משה סרור

אז ככה - אנחנו בין 2-3 שרוצים לצאת מאיזור ירושלים לכוון באר שבע במשך 2-3 ימים -שינה כניראה בשטח (לא סגור )
יציאה ביום שני או שלישי
אם החברה האחרים מאכזבים אותי אני יוצא בכל זאת - מצידי לבד - לא פוחד
בגדול אני מתכוון להיות על שביל ישראל כל הדרך - אז תיכתוב לי ביי צ´יקו


חזרה לפורום