טקסט הודעת פורום
| 4/14/2006 9:18:00 PM |
|
נושא: בולם קידמי תאריך: 4/14/2006 9:18:00 PM
מחבר/ת: עודדי
מעוניין בדעה לגבי בולם FOX 100 X (חדש)teralogic . לרכיבת קורס קאנטרי באופני קרבון . מש משקלם ? לעומת Fox Talas Rlc שברשותי היום ? האם הבולם שברשותי קיום מהווב איזשהי בעיה בחוסר איזון עם בולם אחורי של 100 mm,
|
חזרה לפורום |
|
|