הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2006 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודדי עם תוכן  EGG Beater
נושא: EGG Beater תאריך: 4/14/2006 9:23:00 PM
מחבר/ת: עודדי

יש לי בעיות בהתנתקות עם פדלים Cranck brothers מסוג EAG Beater האם יש דרך להקל על השחרור ? נראה לי כי מלבד היתרון ברכיבה בוצית אין להם שום היתרון על ה-SPD של שימנו !!??


חזרה לפורום