טקסט הודעת פורום
| 4/14/2006 9:23:00 PM |
|
נושא: EGG Beater תאריך: 4/14/2006 9:23:00 PM
מחבר/ת: עודדי
יש לי בעיות בהתנתקות עם פדלים Cranck brothers מסוג EAG Beater האם יש דרך להקל על השחרור ? נראה לי כי מלבד היתרון ברכיבה בוצית אין להם שום היתרון על ה-SPD של שימנו !!??
|
חזרה לפורום |
|
|