טקסט הודעת פורום
4/15/2006 5:20:00 PM
בני
אופניים לארוכי רגליים
נושא:
אופניים לארוכי רגליים
תאריך:
4/15/2006 5:20:00 PM
מחבר/ת:
בני
שלום וחג שמח
אני רוכב היום על HR של specialized ,במידה 23 . האם קיימת מידה גדולה יותר בXC. תודה .
חזרה לפורום