הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2006 7:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון פדות עם תוכן  עוד קצת המלצות
נושא: עוד קצת המלצות תאריך: 4/15/2006 7:24:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות

תודה על המחמאות. מחמם את הלב לשמוע שאנשים לוקחים את הממלצות ברצינות. מבטיח להתמיד בזה.

מסלול נחמד מאוד, במסגרת המעגליים הוא "שמונה מעיינות" - הרבה עליות, קצת טכני, ונוף מדהים. לך על זה. לסטף תטפס בהמלצה ל"עוקף מדרגות".

http://www.harim.co.il/trails/TrailShow.asp?ID=51

בקשר לעליות - תבור רכיב מנסיון, זנוח לא קל - יש כמה שעשו אותו. אני אוהב את הזנוח כאינדיקציה לכושר. בכל שנה - קצת יותר.

מועדים לשמחה.



חזרה לפורום