הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2006 8:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב X עם תוכן  שידרוג מעצורים מכאנים להידראולים
נושא: שידרוג מעצורים מכאנים להידראולים תאריך: 4/16/2006 8:16:00 AM
מחבר/ת: יניב X

יש לי מערכת מעצורים מכאנים הייז MX1
רוטורים (דיסקים)- 8 קידמי 6 אחורי
(זה אותם דיסקים של הייז הידראולים)
אני רוצה להתקין שימנו דאור 555
על הדיסקים שיש לי.

1. האם זה אפשרי ואין בעיה כלשהיא ?

2. האם דיסק יכול "להתקלקל" כלומר לעצור פחות טוב ? (בהנחה שהוא ישר ואין לו פגמים או חריטות)
בקיצור אם הדיסקים שלי תקינים אז אין לי צורך בחדש...






חזרה לפורום