נושא: שידרוג מעצורים מכאנים להידראולים תאריך: 4/16/2006 8:16:00 AM
מחבר/ת: יניב X
יש לי מערכת מעצורים מכאנים הייז MX1 רוטורים (דיסקים)- 8 קידמי 6 אחורי (זה אותם דיסקים של הייז הידראולים) אני רוצה להתקין שימנו דאור 555 על הדיסקים שיש לי.
1. האם זה אפשרי ואין בעיה כלשהיא ?
2. האם דיסק יכול "להתקלקל" כלומר לעצור פחות טוב ? (בהנחה שהוא ישר ואין לו פגמים או חריטות) בקיצור אם הדיסקים שלי תקינים אז אין לי צורך בחדש...
|