טקסט הודעת פורום
| 4/16/2006 7:12:00 PM |
|
נושא: ואם כבר מדברים על הסינגל הארוך ביותר בארך.... תאריך: 4/16/2006 7:12:00 PM
מחבר/ת: אפי פלאח
מהו? אני יודע על סינגל של 6 ק"מ, לא מקטעים של כמה סינגלים, אלא אחד ארוך בתל חדיד על הגדר של מתקן אדם - רמת קושי - בינוני+
|
חזרה לפורום |
|
|