נושא: רעשים בזמן העברת הילוכים תאריך: 4/17/2006 3:37:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי
אני בעלים מאושר של סטמפגמפר 2004 . ההילוכים אצלי באופניים לא עוברים "חלק" למרות שכבר פעמיים לקחתי אותם לכיוון. הכוונה שלי שתמיד יהיה רעש קטן או חיכוך ואף פעם לא תהיה העברה ממש אבל ממש חלקה. זה קורה בעיקר בגלגל"ש הגדולים מקדימה ובאמעיים מאחורה. שאלתי היא מה עליי לעשו ו/או להחליף ו/או לשדרג על מנת שההילוכים "ינגנו" בתודה מראש אמיר
|