טקסט הודעת פורום
| 4/17/2006 7:55:00 PM |
|
נושא: בסכומים עד 3000 ש"ח תאריך: 4/17/2006 7:55:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
נראה לי שעדיף להשקיע בז"ק איכותי עם מכלולים טובים ואולי גם דיסק הידראולי ולא להתעסק אם משהו בנוני מינוס בתחום הש"מ. או אולי ללכת על שיכוך מלא משומש (עם Vברקס בד"כ יותר זול ולא פחות טוב)
|
חזרה לפורום |
|
|