נושא: מאניטיו minute תאריך: 4/18/2006 9:37:00 AM
מחבר/ת: דניאל ישראל
הי יונתן
1 זה בדיוק הבולם להגדרת השימוש שלך 2 אמינותו טובה רק צריך לזכור לעשות לו טיפולים בזמן 3 המשקל שלו יחסית לביצועיו נמוך 4 המהלך לא גדול מדי אבל אתה צריך לוודא שמותר להרכיב בולם 130 על האופניים שלך 5 אתה יכול לבדוק גם את מרזוקי
|