הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2006 9:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל ישראל עם תוכן  מאניטיו minute
נושא: מאניטיו minute תאריך: 4/18/2006 9:37:00 AM
מחבר/ת: דניאל ישראל

הי יונתן

1 זה בדיוק הבולם להגדרת השימוש שלך
2 אמינותו טובה רק צריך לזכור לעשות לו טיפולים בזמן
3 המשקל שלו יחסית לביצועיו נמוך
4 המהלך לא גדול מדי אבל אתה צריך לוודא שמותר להרכיב בולם 130 על האופניים שלך
5 אתה יכול לבדוק גם את מרזוקי


חזרה לפורום