הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2006 5:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב עם תוכן  hardy 3 או mongoose fireball 2006
נושא: hardy 3 או mongoose fireball 2006 תאריך: 4/18/2006 5:10:00 PM
מחבר/ת: אביב

hardy 3 או mongoose fireball 2006
ומה כדאי shimano alivio או sram x4


חזרה לפורום