טקסט הודעת פורום
4/18/2006 5:10:00 PM
אביב
hardy 3 או mongoose fireball 2006
נושא:
hardy 3 או mongoose fireball 2006
תאריך:
4/18/2006 5:10:00 PM
מחבר/ת:
אביב
hardy 3 או mongoose fireball 2006
ומה כדאי shimano alivio או sram x4
חזרה לפורום