טקסט הודעת פורום
4/18/2006 9:17:00 PM
yoav levinsky
אוזן לג´ייאנט
נושא:
אוזן לג´ייאנט
תאריך:
4/18/2006 9:17:00 PM
מחבר/ת:
yoav levinsky
יש לי אופני גיאנט ATX 890 נשבר לי האוזן האחורית, איפה אפשר להשיג זאת באופן מיידי ??
חזרה לפורום