טקסט הודעת פורום
4/18/2006 10:18:00 PM
אילן SCC
הדאור הרבה יותר טוב..
נושא:
הדאור הרבה יותר טוב..
תאריך:
4/18/2006 10:18:00 PM
מחבר/ת:
אילן SCC
לפי דעתי יותר טוב מהברקסים של הייז..
גם מה-HD...התמורה הכי טובה למחיר..
חזרה לפורום