הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2006 10:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן SCC עם תוכן  הדאור הרבה יותר טוב..
נושא: הדאור הרבה יותר טוב.. תאריך: 4/18/2006 10:18:00 PM
מחבר/ת: אילן SCC

לפי דעתי יותר טוב מהברקסים של הייז..
גם מה-HD...התמורה הכי טובה למחיר..


חזרה לפורום