נושא: לדעתי SID WORLD CUP עדיף.. תאריך: 4/18/2006 10:25:00 PM
מחבר/ת: אילן SCC
שמע הסיד הוא בולם מדהיים אני רוכב על כזה שנת 2005 ואני לא רואה שום דבר יותר טוב ממנו..קליל ויפה..הפוקס יותר קשיח אבל אני לא חושב משהוא מאוד משמעותי.. הנעילה של הפוקס לי אישית קצת מציקה..הפוקס כבד ומסיבי יותר מהסיד.. מדובר על איזה 250-300 גרם הבדל..זה הרבה המחירים דומים אולי אפילו זהים אבל לדעתי יש בולם אחד שהוא יותר טוב משמעותי והוא ROCK SHOX SID WORLD CUP שמע גם הטיפול של היבואן של רוק שוקס הוא אחד הטובים בארץ..זאת הבחירה שלי בהצלחה..
|