טקסט הודעת פורום
| 4/19/2006 10:42:00 AM |
|
נושא: מילוי אוויר בתחנות דלק תאריך: 4/19/2006 10:42:00 AM
מחבר/ת: שגיא
משהו מוזר - בתחנות דלק עם משאבת אוויר רגילה אני מצליח לנפח את האופניים, אבל בתחנות דלק עם משאבת אוויר דיגיטלית אני לא מצליח לנפח.
למישהו יש מושג מה הסיפור?
|
חזרה לפורום |
|
|