הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2006 10:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא עם תוכן  מילוי אוויר בתחנות דלק
נושא: מילוי אוויר בתחנות דלק תאריך: 4/19/2006 10:42:00 AM
מחבר/ת: שגיא

משהו מוזר - בתחנות דלק עם משאבת אוויר רגילה אני מצליח לנפח את האופניים, אבל בתחנות דלק עם משאבת אוויר דיגיטלית אני לא מצליח לנפח.

למישהו יש מושג מה הסיפור?


חזרה לפורום