הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייבי עם תוכן  שרירי הזרועות ברכיבה
נושא: שרירי הזרועות ברכיבה תאריך:
מחבר/ת: אייבי

שלום לך
לרוב רוכבי אופניים די חלשים בזרועות אולם העבודה של השרירים הללו היא איזומטרית כלומר זה כמו להרים את הזרועות לצדדים ולהשאיר אותן תלויות כך וכן כמשקל נגד למסה השרירית הגדולה של שרירי הרגליים והחלק התחתון של הגוף.
בברכה
אייבי גילת


חזרה לפורום