הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2006 3:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dor goldstine עם תוכן  מה שצריך לעשות..
נושא: מה שצריך לעשות.. תאריך: 4/19/2006 3:12:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine

אני תמיד מכוון את הPSI שאני רוצה.. ולוחץ על "צמיג ריק"..
זה יופיע על המשאבה הדיגיטלית כ-
flat tire


חזרה לפורום