טקסט הודעת פורום
4/19/2006 3:12:00 PM
dor goldstine
מה שצריך לעשות..
נושא:
מה שצריך לעשות..
תאריך:
4/19/2006 3:12:00 PM
מחבר/ת:
dor goldstine
אני תמיד מכוון את הPSI שאני רוצה.. ולוחץ על "צמיג ריק"..
זה יופיע על המשאבה הדיגיטלית כ-
flat tire
חזרה לפורום