הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2006 12:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גוני מאור עם תוכן  צריך טיפ על באני הופ
נושא: צריך טיפ על באני הופ תאריך: 4/20/2006 12:36:00 AM
מחבר/ת: גוני מאור

אני צריך טיפ על באני הופ כי את הבסיס אני יודע ואני עושה בערך 30 ס"מ ואני להגיע ליותר....איך אני עושה את זה?זה בגלל שאני רק בן 13 ואין לי עדיין כוח בידיים?


חזרה לפורום