טקסט הודעת פורום
| 4/20/2006 12:36:00 AM |
|
נושא: צריך טיפ על באני הופ תאריך: 4/20/2006 12:36:00 AM
מחבר/ת: גוני מאור
אני צריך טיפ על באני הופ כי את הבסיס אני יודע ואני עושה בערך 30 ס"מ ואני להגיע ליותר....איך אני עושה את זה?זה בגלל שאני רק בן 13 ואין לי עדיין כוח בידיים?
|
חזרה לפורום |
|
|