הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2006 12:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גוני מאור עם תוכן  יש לי שתי סדנאות
נושא: יש לי שתי סדנאות תאריך: 4/20/2006 12:45:00 AM
מחבר/ת: גוני מאור

יש לי שתי סדנאות להציע ובשתיהם הייתי.יש את רוכבי רוזן מינץ שזה הדבר הכי גרוע שיש אבל צריך ללכת לראות שזה בתל אביב.יש את הקורסים של עז הרים שיש בהרבה רמות אבל זה בצפון אבל שווה כל שקל וזמן נסיעה.


חזרה לפורום