טקסט הודעת פורום
| 4/20/2006 12:45:00 AM |
|
נושא: יש לי שתי סדנאות תאריך: 4/20/2006 12:45:00 AM
מחבר/ת: גוני מאור
יש לי שתי סדנאות להציע ובשתיהם הייתי.יש את רוכבי רוזן מינץ שזה הדבר הכי גרוע שיש אבל צריך ללכת לראות שזה בתל אביב.יש את הקורסים של עז הרים שיש בהרבה רמות אבל זה בצפון אבל שווה כל שקל וזמן נסיעה.
|
חזרה לפורום |
|
|