הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2006 1:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נדב רמתי עם תוכן  חלודה בבולם
נושא: חלודה בבולם תאריך: 4/20/2006 1:34:00 PM
מחבר/ת: נדב רמתי

אני לא אוכל לצבוע את הבולם- מדובר בחלק הנע (הכסוף) של הבולם וא אצבע- הבולם לא יעבוד טוב.
לגבי וקס- האם יש המלצה ספציפית?
ד.א. הבולם SUNTOUR XC 60 FBRV כנראה לא מאלומיניום ומכאן הבעיות..
תודה
נדב


חזרה לפורום