טקסט הודעת פורום
| 4/20/2006 1:34:00 PM |
|
נושא: חלודה בבולם תאריך: 4/20/2006 1:34:00 PM
מחבר/ת: נדב רמתי
אני לא אוכל לצבוע את הבולם- מדובר בחלק הנע (הכסוף) של הבולם וא אצבע- הבולם לא יעבוד טוב. לגבי וקס- האם יש המלצה ספציפית? ד.א. הבולם SUNTOUR XC 60 FBRV כנראה לא מאלומיניום ומכאן הבעיות.. תודה נדב
|
חזרה לפורום |
|
|