הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2006 1:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  אין לך מה להיות מוטרד מהג´ינג´ים
נושא: אין לך מה להיות מוטרד מהג´ינג´ים תאריך: 4/20/2006 1:37:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר



אם זה החלק אז גם לא תוכל לכסות בווקס מדובר בבולם כנראה פשוט.
שימוש בשמן על בסיס טפלוני אולי יעזור להפחית את התופעה. אם הרגליים חלקות וללא שריטות אז אולי אין לך מה להיות מוטרד מהג´ינג´ים. פשוט תנקה.


חזרה לפורום