טקסט הודעת פורום
4/20/2006 4:06:00 PM
HARD ROCK
אנדורו עילית
נושא:
אנדורו עילית
תאריך:
4/20/2006 4:06:00 PM
מחבר/ת:
HARD ROCK
האם אנדורו עילית יכולות לשמש כאופניי
פרירייד או דאון היל קל בלי דרופים של מעל 2 מטר ?????
חזרה לפורום