טקסט הודעת פורום
| 4/20/2006 10:59:00 PM |
|
נושא: ,תגובה לאלעד תאריך: 4/20/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת: ארז
אני לא רוכב תחרותי,המטרה שלי לשמר על קצב עם חבריי ברכיבת סוף שבוע,לשפר כושר ולהוריד משקל,רוכב 25קמ ב60-65 דקות 3 פעמים בשבוע,וסוף שבוע רכיבה של3-4 שעות באןפני כביש בקצב של 27קמש בקבוצה ו25קמש לבד
|
חזרה לפורום |
|
|