נושא: מה שאתה צריך זה.. תאריך: 4/21/2006 2:55:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
לעבוד עם כל הגוף בכוח. תזכור שבבאני הופ נכון הגלגל האחורי יעלה לגובה שהגלגל הקידמי עלה אליו. זאת אומרת אתה מרים את הקידמי לגובה של האובייקט שאתה רוצה לזנק מעליו או אליו.. נותן את הדחיפה עם הידיים ומקופף את הבירכיים כדי שהגלגל האחורי יעלה.. (אם לא תקופף את הבירכים ותדחוף חזק קדימה אתה לא תעלה בכלל.. תתאמן על מדרכות ועם הזמן תיראה שאתה משתפר ותוכל לזנק מעל חפצים גבוהים יותר:)
|