הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2006 2:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dor goldstine עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 4/21/2006 2:57:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine

לדעתי..
האיירון הורס והדיאמונדבק לא שוות כלום..
או הארד רוק או הדגם של נורקו..

בעיקרון נורקו היא חברה די מובילה והאיכות שאתה מקבל היא מעולה.. נסה להתמקד ב-2 הדגמים האלה.. לדעתי הם יותר שווים מבחינת האיכות אבל לך על מה שנוח לך לרכב איתו.


חזרה לפורום