נושא: תשובה תאריך: 4/21/2006 2:57:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
לדעתי.. האיירון הורס והדיאמונדבק לא שוות כלום.. או הארד רוק או הדגם של נורקו..
בעיקרון נורקו היא חברה די מובילה והאיכות שאתה מקבל היא מעולה.. נסה להתמקד ב-2 הדגמים האלה.. לדעתי הם יותר שווים מבחינת האיכות אבל לך על מה שנוח לך לרכב איתו.
|