נושא: Diamondback - Response Sport `06 תאריך: 4/21/2006 4:15:00 PM
מחבר/ת: חגי
הציע לי אותם בחנות שכונתית אמינה ב-2000 ודי התרשמתי, אך לא מצאתי עליהם ביקורות, וגם מוכרים בחנויות לא התלהבו מהיצרן בכלל.
אני יכול השיג ב- 1500 את האירון0הורס מאווריק, אך הראה לי שעם הדאיימון-באק אפשר יותר להתפתח
|