הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2006 2:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  guy barel עם תוכן  באש גארד+צ´יין גייד
נושא: באש גארד+צ´יין גייד תאריך: 4/22/2006 2:26:00 AM
מחבר/ת: guy barel

כמה אמורה לעלות הגירסה הישראלית?והיכן אני יכול לראות/לקנות?


חזרה לפורום