טקסט הודעת פורום
4/22/2006 6:29:00 PM
יהלי
קיצור סטם
נושא:
קיצור סטם
תאריך:
4/22/2006 6:29:00 PM
מחבר/ת:
יהלי
אני רוכב על אופני הרים מידת לרג יש לי סטם באורך 100 מ"מ , שאלתי אם אני מרכיב סטם קצר יותר של 60 מ"מ האם הדבר יכול לפגוע בהיגוי
חזרה לפורום