הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2006 6:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהלי עם תוכן  קיצור סטם
נושא: קיצור סטם תאריך: 4/22/2006 6:29:00 PM
מחבר/ת: יהלי

אני רוכב על אופני הרים מידת לרג יש לי סטם באורך 100 מ"מ , שאלתי אם אני מרכיב סטם קצר יותר של 60 מ"מ האם הדבר יכול לפגוע בהיגוי


חזרה לפורום