טקסט הודעת פורום
4/22/2006 9:37:00 PM
גל מן
מה זה שבלול ?
נושא:
מה זה שבלול ?
תאריך:
4/22/2006 9:37:00 PM
מחבר/ת:
גל מן
אמרו לי שהלך לי השבלול בגלגל האחורי, מישהו יודע מה זה אומר ? אשמח לתשובה מהירה ועניינית.
תודה ושבוע טוב,
גל
חזרה לפורום