הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2006 9:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  מה זה שבלול ?
נושא: מה זה שבלול ? תאריך: 4/22/2006 9:37:00 PM
מחבר/ת: גל מן

אמרו לי שהלך לי השבלול בגלגל האחורי, מישהו יודע מה זה אומר ? אשמח לתשובה מהירה ועניינית.

תודה ושבוע טוב,
גל


חזרה לפורום