טקסט הודעת פורום
4/22/2006 10:29:00 PM
גל מן
אוקיי תודה דרור אני יברר את הנושא מחר, לילה טוב
נושא:
אוקיי תודה דרור אני יברר את הנושא מחר, לילה טוב
תאריך:
4/22/2006 10:29:00 PM
מחבר/ת:
גל מן
ושוב תודה על הזמינות, האמינות והאכפתיות ! :)
חזרה לפורום