הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2006 11:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמעון עם תוכן  אני בן 35 ורץ 3 פעמיים בשבוע למרחק של 10 ק"מ
נושא: אני בן 35 ורץ 3 פעמיים בשבוע למרחק של 10 ק"מ תאריך: 4/23/2006 11:02:00 AM
מחבר/ת: שמעון

אני מעוניין לשנות את את סגנון הפעילות שבה אני עוסק כמעט שלוש שנים .
מהם השלבים לפתוח לב ריאה בדרכים שלכם אם נתחשב בעבודה שיש לי כושר שלא משתנה ואני מעוניין לפתח אותו לממדיים טובים יותר.
בנוסף האם כדאי בגלי להשתמש בויטמנים בנוסף למזון ואם כן איזה.
מודה לך מאד שמעון.


חזרה לפורום