נושא: שאלת בור: מה זה מתלה או בולם FSR ומהם יתרונותיו? תאריך: 4/23/2006 11:23:00 AM
מחבר/ת: דניאל ישראל
את מתלה ה-FSR פיתח הורסט לטינר ולכן הוא גם נקרא הורסט לינק{חיבור הורסט או חולית הורסט} http://www.specialized.com/bc/techlab_fsr.jsp?a=b בכתובת הזאת תוכל לראות אנימציה של ההסבר מתלה ה-FSR הוא מתלה 4 זרועות עם חיבור הורסט. מה שהופך המתלה לאקטיבי לחלוטין הוא שהגלגל האחורי והמעצור האחורי נמצאים על זרוע שלא מחוברת בצורה ישירה לשילדה אלה בקצה של שתי זרועות נוספות שהן מחוברות לשילדה לכן הזרועה הזאת "מבודדת" מהכוחות שמופעלים ע"י הרוכב\שילדה ואז הגלגל נשאר חופשי לעקוב אחרי השטח ללא הפרעה ומכאן יתרונו
|