נושא: מזלג מניטו טרייס - מי מכיר? תאריך: 4/23/2006 3:57:00 PM
מחבר/ת: elik Aharonovsky
מישהו התנסה עם המזלג החדש של מניטו, ה-trace? אין אליו שום התייחסות באתר הרשמי של מניטו (שכנראה לא עודכן עדיין למזלגות של 2006), ובאתרים של יצרני אופניים מתייחסים אליו לפעמים בשם trance, כלומר גם על השם עצמו אין תמימות דעים! מישהו יודע איך הוא מבחינת קשיחות צידית? מה הקוטר הפנימי של הצינורות - 28.6 או 30 מ"מ? הוא מבוסס קפיץ שמן או קפיץ אויר? איך הוא מבחינת רכות/קשיות? ובכלל, דיעה כללית. תודה.
|