נושא: כאבים בברכיים תאריך: 4/24/2006 1:04:00 PM
מחבר/ת: איציק כץ
אני רוכב מתחיל באופני הרים. מושב הכסא מכוון לפי כל הכללים שמופיעים בכל הפורמים וכתבות הרלוונטיות. כשהתחלתי לרכב הכל היה בסדר. לאחר כשלושה שבועות החלו להופיע לי כאבים בברכיים בשעת מאמץ-למשל עליות. הכאב חולף כאשר המאמץ יורד. הכאב מרוכז בנקודה שמאחורי פיקת הברך בירך ומטריד מאוד. האם זה מצב תקין שאמור לחלוף עם הזמן ובנית הכושר? האם הכאב מעיד על איזושהי בעיה רפואית? מה ניתן לעשות על מנת למזער את הכאב? תודה.
|