נושא: אתה מבין שבשביל תשובה רצינית צריך לראות כיצד תאריך: 4/24/2006 1:17:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
אתה רוכב על האופניים. במידה ואתה יושב תקין על האופניים, דבר חושב נוסף, לבעלי ´רגלי ברווז´ הוא הזווית של הקליטים (אתה משתמש בכלל הפדאלים אוטומאטים?) חיזוק הרצועות שסובבות את הברך, לא יזיק בכלל. אולי בכל זאת,(אולי!) נסה לקחת מעט את הכיסא לאחור + להגביה מעט (שוב, רק ספקולציה).
|