טקסט הודעת פורום
4/24/2006 7:26:00 PM
אמיר רוזן
חישוקים
נושא:
חישוקים
תאריך:
4/24/2006 7:26:00 PM
מחבר/ת:
אמיר רוזן
איזה חישוק יותר טוב מאויק 717 או 517
תודה
חזרה לפורום