טקסט הודעת פורום
| 4/24/2006 10:37:00 PM |
|
נושא: בולם קדמי על מנגנון קפיץ-אלסטומר תאריך: 4/24/2006 10:37:00 PM
מחבר/ת: אסף אבני
מספר שאלות: 1. יעודו ? 2. כיצד הוא עובד? (מה הולך בפנים?) 3. הכי חשוב: כיצד לשפר ביצועיו ? ריכוך? טיפולים ? שיפורים ? תודהמראש, ההתייחסות לבולם MZ COMP של מרזוקי 2004. אין להם מידע באתר..
|
חזרה לפורום |
|
|