הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2006 10:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף אבני עם תוכן  בולם קדמי על מנגנון קפיץ-אלסטומר
נושא: בולם קדמי על מנגנון קפיץ-אלסטומר תאריך: 4/24/2006 10:37:00 PM
מחבר/ת: אסף אבני

מספר שאלות:
1. יעודו ?
2. כיצד הוא עובד? (מה הולך בפנים?)
3. הכי חשוב: כיצד לשפר ביצועיו ? ריכוך? טיפולים ? שיפורים ?
תודהמראש, ההתייחסות לבולם MZ COMP של מרזוקי 2004. אין להם מידע באתר..




חזרה לפורום